vineri, 27 aprilie 2012

Maine dimineata Viena ne asteapta...si noi pe ea...

Gata...putem spune in acest moment ca cele sase luni de zile de cand am inceput sa punem la punct aceasta veloexpeditie au trecut. Parca ieri dadusem de stire ceea ce vroiam sa fac, parca ieri mi s-au alaturat foarte hotarati primii participanti, parca ieri am creat grupul special pentru aceasta veloexpeditie, parca ieri am avut primele intalniri pentru stabilirea detaliilor fara de care nu am fi reusit sa ajungem in aceasta ultima seara dinaintea plecarii, la cateva ore inainte de decolare... Toti cei noua care vom participa la aceasta veloprovocare suntem pregatiti sa o ducem cu succes la capat. In aceasta noapte nu stiu cati dintre noi vor reusi sa doarma, insa maine trebuie sa facem fata primelor pedale prin Viena, dupa ce vom cobori din avion la ora 07.45, ora locala... Asadar, sa ne revedem cu bine peste doua saptamani...
P.S. Sper sa am posibilitatea in locurile in care ne vom caza sa accesam internetul astfel incat sa va tinem la curent cu ceea ce se intampla mai important in aceasta veloexpeditie.

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. :) ce as fi vrut eu sa o pot face in timp real...m-am carat si cu un laptop micut dupa mine in acest sens...

      Ștergere