duminică, 12 februarie 2012

Introducere

S-a intamplat ca anul trecut, in vara, dupa ce am redescoperit pasiunea pentru bicicleta, sa ajung din intamplare pe paginile unui blog (http://www.plimbaricubicicleta.ro/2011/06/eurovelo6-partea-ii-dunarea-de-la-viena.html) care prezenta o veloexpeditie a unui grup de ciclisti de-a lungul Dunarii in doua parti. Prima parte de la izvoare pana la Viena fusese realizata in vara lui 2010, iar cea de-a doua de la Viena pana la Portile de Fier in primavara lui 2011. Si in timp ce citeam jurnalul celor doua calatorii deja se infiripa ideea ca trebuie sa fac si eu asta candva...si din acel moment am inceput sa prezint ideea partenerilor mei de calatorie cu ocazia diverselor evenimente bicicliste care au urmat. Si totul a inceput sa prinda contur spre sfarsitul sezonului, cand in octombrie, ne-am gasit cativa veloprieteni hotarati sa facem veloexpeditia in primavara lui 2012. Si asa a luat nastere un grup special creat pe Facebook pentru acest eveniment si am inceput primele demersuri pentru indeplinirea unui vis...am realizat etapizarea traseului, rezervarile pentru cazari, au urmat primele discutii, primele intalniri pentru stabilirea in comun a ceea ce trebuie sa facem ca visul nostru sa devina realitate si ca totul sa fie cat mai ok. Unii dintre noi am participat pana la venirea frigului la cateva antrenamente atat de necesare pentru coeziunea grupului. Au existat dupa primele discutii si retrageri, apoi unul dintre cei foarte hotarati sa mearga in aceasta tura a trebuit sa renunte din cauza unei probleme medicale grave. Intre timp au mai aparut veloprieteni interesati de aceasta veloexpeditie, unii au renuntat, altii ni s-au alaturat. De asemenea, dupa multe discutii in grupul de pe Facebook, dar si in cadrul intalnirilor "face to face", am ajuns la concluzia ca cea mai buna varianta de a ajunge la linia de start, la Viena, este avionul....

2 comentarii:

  1. Excelenta planificare a unei ture de exceptie!
    Sunt sigur ca veti prinde o mare pofta de cicloturism dupa aceasta tura care va va deschide apetitul pt. turele lungi.
    Va doresc satisfactii si bucurii cat mai mari in aceasta tura si abia astept sa ne intalnim la primavara!
    cu prietenie,
    Claudiu

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim foarte mult pentru incurajari si aprecieri, Claudiu! Asteptam sa vina primavara...sa ne cunoastem :)

    RăspundețiȘtergere